Thumbs down στην ΑΝΕΚ

by Stefanos Kofopoulos • On 17-11-2007 • AT 1:24 am • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

anek thumbs down

Τις τελευταίες μέρες έπαιξε η είδηση ότι “η εταιρία ΑΝΕΝ (θυγατρική της ΑΝΕΚ), διέκοψε τη πραγματοποίηση των επιδοτούμενων δρομολογίων από τη περασμένη Δευτέρα, καθώς το πλήρωμα προέβη σε επίσχεση εργασίας λόγω καθυστέρησης καταβολής δεδουλευμένων δύο μηνών”. Όλα αυτά παρά το γεογονός ότι αύξησης της ετήσιας επιδότησης του πλοίου Μυρτιδιώτισσα, από 1.700.000 ευρώ σε 2.700.000 ευρώ. Η κατάσταση ήταν τόσο τραγική και χρειάστηκε να παρέμβει ο Βουλγαράκης για να πετάξει Super Puma στα Κύθηρα και Αντικύθηρα για να μεταφέρει τρόφιμα και φάρμακα.

Αυτά βέβαια δεν φαίνεται να ενδιαφέρουν καθόλου την ΑΝΕΚ γιατί παρουσίασε αύξηση 21,8% στα κέρδη μετά από φόρους στο πρώτο εννεάμηνο του 2007, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 24.192 χιλ. ευρώ έναντι 19.855 χιλ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2006.

Η ΑΝΕΚ παίρνει επιδότηση 2.7 εκατομμύρια ευρώ, η ΑΝΕΚ παρουσιάζει αύξηση κερδών 21,8%, η ΑΝΕΚ αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους της, όλοι ΕΜΕΙΣ πληρώνουμε το ελικόπτερο για να πάει στα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα. Thumbs down στην ΑΝΕΚ!

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έτσι είναι, να δω τώρα αυτούς που υποστηρίζουν ότι ο ανταγωνισμός θα έκανε καλό στην ακτοπλοΐα…

  2. Ποίος ανταγωνισμός;! Αν υπήρχε παράγκα στο ποδόσφαιρο, εδώ μιλάμε για έπαυλης εκατομμυρίων! Οι Έλληνες πλοιοκτήτες κάνουν ότι γουστάρουν στο Αιγαίο γιατί δεν υπήρχε ποτέ ένας σοβαρός Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας να τους τρίξει τα δόντια. Αντιθέτως αυτοί τρίζουν τα δόντια στους διαφόρους υπουργούς. Και όλη αυτή η κατάσταση έγινε χειρότερη με τον Κεφαλογιάννη υπουργό, ο οποίος έχει συγγενικές σχέσεις με τον Βαρδινογιάννη ο οποίος … είναι ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες πλοιοκτήτες!
    Ούστ!!!! Κοπρόσκυλα!

  3. Δεν έχω ιδέα για το τι συμβαίνει στην ελληνική ναυτιλία και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η κατάσταση είναι αυτή που περιγράφεις.

    Έψαξα και βρήκα τα περί ΑΝΕΚ και κυριολεκτικά έφριξα. Εννοείται πως την επόμενη φορά που θα πάω Κρήτη ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος η ΑΝΕΚ θα είναι η τελευταία μου επιλογή.

  4. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ανταγωνισμός στην ακτοπλοϊα και λειτουργεί θετικά όταν υποστηρίζεται από εμάς. Ομως ΟΧΙ ΤΟ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. Οταν όλος ο κόσμος παρακαλάει να βρει θέσεις μέσα σε 5 εβδομάδες είναι λογικό ότι οι τιμές θ’ανέβουν.

    Στα Χανιά το εισιτήριο σε δίκλινη εξωτερική καμπίνα με αυτοκίνητο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 100 ευρώ από 150+ μέχρι τον Σεπτέμβριο και στις 2 εταιρίες που δραστηριοποιούνται στα Χανιά.

    Μέχρι την άνοιξη πήγαινες στη Ρόδο με 40 ευρώ σε δίκλινη εξωτερική καμπίνα.

    Το κακό είναι ότι τις περισσότερες φορές ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ. Π.χ. στη Ρόδο με 40 ευρώ πήγαινες με τα καράβια του Αγούδημου, αλλά ο πολύς κόσμος προτιμούσε τη “χλιδή” των Bluestar των 110+ ευρώ. Οταν ήρθε το καλοκαίρι ο Αγούδημος ήταν 10% ακριβότερος από τη BlueStar, γιατί έτσι ή αλλιώς τα “υπόλοιπα” έπαιρνε.

    Στα Χανιά, που υποστηρίζεται, τοπικιστικά η ΑΝΕΚ (Χανιώτικη εταιρία), τώρα που έχουν 2 καραβάρες (ένα της ΑΝΕΚ και ένα της HSW) και πάλι λειτουργούν τοπικιστικά δίνοντας τα μερίδια στην ΑΝΕΚ. Οταν θα φύγει η HSW, γιατί δεν θ’αντέξει τη χασούρα με τόσο φθηνά εισιτήρια και τόσο λίγο κόσμο, θα μείνουν και πάλι με το 37χρονο Λισσός και το 32χρονο Λατώ και τις γνωστές “παλιές καλές τιμές”.

    Ο ανταγωνισμός λειτουργεί ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ. Είναι απλά τα πράγματα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons