Ανανεωμένη πλατφόρμα webOS από την LG στην CES 2015

by George Polyzos • On 19-12-2014 • AT 1:21 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Home Electronics

LG webOS 2.0

Η LG Electronics ανακοίνωσε ότι πρόκειται να παρουσιάσει μία νέα σειρά τηλεοράσεων με την πλατφόρμα webOS 2.0 κατά τη διάρκεια της έκθεσης CES, που θα πραγματοποιηθεί από 6-9 Ιανουαρίου, στο Λας Βέγκας.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η νέα πλατφόρμα webOS 2.0 έχει σχεδιαστεί ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τα βασικά χαρακτηριστικά των σύγχρονων «έξυπνων» τηλεοράσεων. Επιπρόσθετα, θα υπάρξουν συνέργειες με παρόχους περιεχομένου, όπως το Amazon και το Netflix, διασφαλίζοντας έτσι ευρύ φάσμα περιεχομένου για τους κατόχους των εν λόγω τηλεοράσεων, σε ανάλυση 4K.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο περιεχόμενο που θα είναι διαθέσιμο μέσω των Amazon και Netflix θα περιλαμβάνονται οι σειρές «Marko Polo» και «House of Cards» σε ποιότητα 4Κ και οι ταινίες όπως οι «After Earth», «Elysium», «The Amazing Spider Man 2» και «The Da Vinci Code».

Η αρχική σκέψη για τον σχεδιασμό της πλατφόρμας ήταν η απλούστευση της τηλεόρασης και πραγματικά η πλατφόρμα του webOS σχεδιάστηκε πρωτίστως προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες και η αυξανόμενη απογοήτευση που έδειχναν οι χρήστες λόγω των υπερβολικά πολύπλοκων λειτουργιών των smart τηλεοράσεων.

LG webOS 2.0 @ CES 2015

Εστιάζοντας σε τρία πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά – απλή σύνδεση, απλή εναλλαγή και απλή αναζήτηση – το webOS έκανε την πλοήγηση στις κορυφαίες τεχνολογικά τηλεοράσεις σαφώς ευκολότερη.

Η πλατφόρμα webOS 2.0 θα επαναπροσδιορίζει την έννοια της απλότητας και της ευκολίας και, σύμφωνα με την LG, «θα οδηγεί την εμπειρία της τηλεοπτικής θέασης σε εντελώς νέο επίπεδο, με τη διάθεση πολύ περισσότερων επιλογών περιεχομένου».

Η ανανεωμένη πλατφόρμα θα διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις και νέα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, ο χρόνος εκκίνησης της συσκευής έχει μειωθεί έως και 60%, ενώ η πρόσβαση και εναλλαγή σε διαφορετικό περιεχόμενο έχει γίνει αισθητά πιο γρήγορη και ομαλή. Έτσι, για παράδειγμα, κατά τη μετάβαση από την αρχική οθόνη της Smart TV στο YouTube, οι θεατές μπορούν να παρατηρήσουν βελτίωση στον απαιτούμενο χρόνο φόρτωσης της σελίδας έως και 70%.

Επίσης, η νέα πλατφόρμα webOS 2.0 διαθέτει λειτουργία «My Channels», που επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόσουν τα αγαπημένα τους τηλεοπτικά κανάλια ή να τα τοποθετήσουν σε ανώτερη θέση για μεγαλύτερη ευκολία στο μενού επιλογών. Η λειτουργία «Quick Settings» επιτρέπει επιπλέον στους θεατές να ρυθμίζουν την τηλεόρασή τους χωρίς να διακόπτουν το πρόγραμμα που παρακολουθούν, ενώ η λειτουργία «Input Picker» επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση των συνδεδεμένων συσκευών για άμεση χρήση.

Τέλος, όπως έκανε γνωστό η LG Electronics, οι πωλήσεις των webOS smart TVs έφτασαν στο ένα εκατομμύριο τους δύο πρώτους μήνες μετά τη διάθεση τους στην αγορά και τις πάνω από 5 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε διάστημα οκτώ μηνών.

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons