Ένα διαφορετικό Concept: Hyundai ix-Metro

by dkalo • On 06-09-2009 • AT 7:18 pm • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Hyundai ix-Metro Concept

Wow! Αυτό είπα μόλις είδα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του Hyundai ix-Metro Concept. Πέρα όμως από το υπέροχο design του, το νέο Concept της Κορεάτικης εταιρίας κρύβει και μπόλικη τεχνολογία. Φυσικά, όπως προστάζει το κλίμα της εποχής, πρόκειται για ένα υβριδικό αυτοκίνητο.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των μόλις 1000 κυβικών αποδίδει, με την βοήθεια υπερσυμπιεστή, το εντυπωσιακό νούμερο των 125 ίππων δίνοντας στο αυτοκίνητο την δυνατότητα να κινηθεί σβέλτα σε όλες τις συνθήκες. Αυτό όμως που πραγματικά δείχνει πόσο ξεχωριστό είναι το ix-Metro, είναι οι εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 80 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Μεγάλο ρόλο στις τόσο μειωμένες εκπομπές παίζει τόσο ο ηλεκτροκινητήρας αλλά και το εξατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το σχεδόν 4 μέτρων ix-Metro προς το παρόν δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ακόμα Concept που θα δούμε στην έκθεση της Φρανκφρούρτης. Ανεπιβεβαίωτες όμως πληροφορίες λένε ότι η έκδοση παραγωγής δεν είναι πολύ μακριά, κάτι λιγότερο από 2 χρόνια.

Αλήθεια, πόσο πιο όμορφοι θα γίνει η καθημερινή οδηγική μας καθημερινότητα αν βλέπουμε αυτοκίνητα σαν το ix-Metro να κυκλοφορούν ανάμεσα μας..?

Hyundai ix-Metro Concept

Hyundai ix-Metro Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μπροστά μου θυμίζει Chrysler και πίσω Alfa Romero αλλά γενικά είναι απίστευτα όμορφο. Αν έχει τόσο εξελιγμένα ηλεκτρονικά όσο υπόσχεται η εμφάνιση του, θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη κυκλοφορία με κομμένη ανάσα.

    • Dude… μπροστά θυμιζεί mazda2/3 και πίσω mitsubishi colt :P

      • Τεράστια διαφορά σε αυτό που “βλέπουμε”

      • egw pisw vlepw kathara alfa romeo k mprosta peugeot …

  2. H hyundai δειχνει οχι να κανει βηματα μπροστα αλλα αλματα!
    πριν λιγα χρονια κοροιδευα οποιον επαιρνε accent (και καλα εκανα) ομως τωρα το σκεφτομαι για να παρω το i20…
    Το ιδιο συμβαινει και με την KIΑ (η οποια πλεον αποτελει κομματι της Hyundai ). To KIA c’eed χτυπαει στα ισια τον ανταγωνισμο και τωρα ερχεται το ΚΙΑ Venga http://www.autocar.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1227&Itemid=34
    Οι κορεατες κανουν σημαντικη εισοδο στην ευρωπη!!!

    • Το c’eed φαίνεται ότι όντως χτυπάει στα νούμερα αλλά δεν ξέρω τι συμβαίνει και στην καθημερινή χρήση και την ποιότητα. Πάντως αν το συγκεκριμένο Hyundai κυκλοφορήσει με κάποιος τρόπο ή σε κάποιο βαθμό από αυτά που βλέπουμε, θα είναι απλά super και σίγουρα όχι το κλασσικό Hyundai που έχουμε συνηθίσει

  3. Πολύ καλά αυτοκίνητα τα KIA & τa Hyundai για όποιον θέλει ένα όμορφο μεταφορικό μέσο. Αλλά, όσο δεν έχουν κινητήρες αντάξιους με του ανταγωνισμού (call me turbo) τότε το κοινό στο οποίο απευθύνονται είναι περιορισμένο. Ναι, έχουν βελτιωθεί τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά αλλά υπάρχει ακόμα πολύ δρόμος μέχρι να πλησιάσουν τους Ευρωπαίους.

  4. Πάντα “λάτρευα” την κούφια επιχειρηματολογία που δεν εστιάζει σε κάτι όντως μεμπτό αλλά στην προσωπική “συναισθηματική” άποψη του γράφοντος για ένα προϊόν… (Alex)
    Επίσης είναι παράλογο να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα (πχ ατμοσφαιρικό με τούρμπο κινητήρα)!
    Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες αυτή τη στιγμή η hyundai έχει από τα καλύτερα σύνολα του εμπορίου (1 lt έως 1.6 lt). Από ότι θυμάμαι καμία γερμανική εταιρία του γνωστού group δεν έχει κάτι αντίστοιχης απόδοσής σε αυτά τα κυβικά. Η απλή λύση βάζω ένα τούρμπο και βγάζω άλογα με τη “σέσουλα” δεν είναι κάτι άξιο λόγου μια που όλες οι εταιρίες μπορούν (& από ότι φαίνεται το κάνουν σιγά σιγά) να το κάνουν.
    Το αυτοκίνητο είναι ένα προϊόν που πλέον έχει μικρές διαφορές από μάρκα σε μάρκα. Ακόμα και η σχεδιαστική γραμμή αρχίζει να είναι σχεδόν η ίδια (& αυτό οφείλεται στους νόμους της αεροδυναμικής που είναι ίδιοι για κάθε εταιρία, αλλά και στις τεχνολογικές λύσεις που πλέον ένας δημιουργεί και όλοι οι άλλοι -αν είναι πετυχημένες- ακολουθούν).

    Αυτό που είναι το θέμα είναι ότι η hyundai δεν δουλεύει τον κόσμο στο βαθμό που κάνουν οι άλλες εταιρίες και για αυτό το λόγο είναι η 4η πλέον αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Προσφέρει εξοπλισμό, ποιότητα, τεχνολογία και επιδόσεις στα λεφτά που αξίζουν χωρίς να υστερεί. Δεν πληρώνεις το σηματάκι πχ της Renault, της Toyota κ.λ.π.

  5. Karatzanis, καλώς ή κακώς, το turbo είναι εδώ και ήρθε για να μείνει. Δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων πραγμάτων από την στιγμή που παίζουν στην ίδια τιμή πάνω κάτω, δηλαδή δεν νομίζω κανένας αγοραστής να λέει “έχω πχ 30Κ, τι ατμοσφαιρικό παίρνω”. Όλοι λένε “με 30Κ τι αυτοκίνητο αγοράζω”. Και λογικό είναι να υπερέχουν τα turbo αφού προσφέρουν περισσότερη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις, πράγματα που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό. Και στα λέει αυτά όχι κάποιος κολλημένος “turb-άκιας” αλλά κάποιος που ήθελε μέχρι θανάτου ένα *ατμοσφαιρικό* δίλιτρο Clio R27 και όχι ένα πύραυλο εδάφους -πχ Focus ST- με turbo. :)

  6. Σαφώς και θα μείνει το turbo, σαν τεχνολογία, μέχρι τουλάχιστον να περάσουμε στα “καθαρά” αυτοκίνητα. Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Πρώτα από όλα υπάρχει διαφορά τιμής. Το turbo το πληρώνεις.
    Για να ξεκαθαρίσω λίγο τη θέση μου λαμβάνω σαν εκπρόσωπο της turb-άτης κατηγορίας την VW (εξάλλου αυτή το ανέδειξε στην αγορά & βραβεύτηκε για τον καλύτερο κινητήρα) και συγκρίνω -λόγω άρθρου- με τη hyundai…

    Στη κατηγορία B segment που ανήκει το Polo ανήκει και το hyundai ι20. Σε αυτή την κατηγορία λοιπόν δεν υπάρχει “ακόμα” turbo εφαρμογή μια που από ότι βλέπω από την ελληνική αντιπροσωπεία μόνο η 1,4 lt έκδοση υπάρχει με τους 85hp.

    Στην επόμενη κατηγορία που είναι το i30 και το golf, το golf έχει σαν πρώτη έκδοση τον 1,4lt με τους 80hp (η φθηνότερη 5θυρη ατμοσφαιρική) κάνει 16450 ευρώ και σαν πρώτη τουρμπάτη 1.4 lt με 122hp (5θυρη πάλι με ίδιο εξοπλισμό) 19000 ευρώ. Συγνώμη αλλά εγώ εδώ βλέπω ότι το “πληρώνεις” το τούρμπο (και μάλιστα 2550 ευρώ).
    Εδώ λοιπόν λέω ότι απλά είναι ανόμοιο να συγκρίνει κανείς ένα αυτοκίνητο που έχει αισθητά καλύτερο τεχνολογικά ατμοσφαιρικό κινητήρα (1,4 lt με 109 hp) και κάνει 11990 ευρώ (βασική έκδοση), που δίνει τον ίδιο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας, και που είναι εξίσου φιλικό αλλά είναι πολύ φθηνότερο. Ακόμα και αν ήθελε κανείς τα πιο πολλά άλογα μπορεί να πάει για το 1600 με τα 122 άλογα που βασική τιμή έχει τα 15490.

    Συμπέρασμα>> Μερικοί (όπως εγώ) δεν λένε έχω 30Κ για να πάρω αμάξι… Πολλοί όμως (όπως και εγώ) λένε πόσα μου δίνει ο τάδε κατασκευαστής και πόσο μου τα κοστολογεί. Και όταν βρίσκω ένα αυτοκίνητο που είναι ασφαλές για να βάλω την οικογένειά μου μέσα και ταυτόχρονα δεν μου αδειάζει το πορτοφόλι νομίζω ότι αυτό είναι ένα βασικό κριτήριο επιλογής. Τα τurbo είναι μία πολύ ωραία και αποδοτική τεχνολογία που όμως την πληρώνεις. Και δε θα γίνει mainstream γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να κάνουν mainstream τα hybrid (βέβαια μπορεί να παίξει ίσως ο συνδιασμός ενός πολύ πολύ μικρού τούρμπο για να φορτίζει τις μπαταρίες, αλλά μέχρι τότε πολλά μπορεί να αλλάξουν).

    Σημ: Τις τιμές τις πήρα από τα site των ελληνικών αντιπροσωπειών.

  7. “Μερικοί (όπως εγώ) δεν λένε έχω 30Κ για να πάρω αμάξι… Πολλοί όμως (όπως και εγώ) λένε πόσα μου δίνει ο τάδε κατασκευαστής και πόσο μου τα κοστολογεί. ” Συμφωνώ αρκεί να μην είναι στην λογική σου δίνω ηλεκτρικά παράθυρα, τιμόνι, ζάντες και φυσικά το χειρόφρενο μαζί με τον συνεγερμό. Πριν χρόνια έπαιζε πολύ όλο αυτό

    • :D ….
      Εμ ‘ναι έχεις δίκιο έτσι όπως το έγραψα!!!

      Όχι αναφέρομαι στο γεγονός ότι και ο ένας και ο άλλος κατασκευαστής μου δίνουν οχήματα με παθητικά συστήματα που τα καθιστούν ικανά να περάσουν τα τελευταία crash test με βαθμολογία 5 αστέρων (για την κακιά την ώρα).

      Ότι και οι 2 μου δίνουν συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως ABS, EBD, ESP κ.λ.π.

      Και τελικά ότι και οι 2 μου προσφέρουν τις ευκολίες που κάνουν τη ζωή μου ευκολότερη και καλύτερη όταν οδηγώ (clima, mp3, κ.λ.π.)

      Αυτά είναι τα πράγματα που κοιτάζω εγώ όταν πάω να αγοράσω αυτοκίνητο.

      Προσωπικά είμαι κάτοχος ενός Renault Clio (04) και ενός Hyundai Sonata (~94).
      Με διαφορά ποιο αξιόπιστο το Hyundai! Το μόνο μου παράπονο είναι οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων που λόγο design οι πιο πολλοί δεν ξέρουν που να τους πατήσουν και τους ξεχαρβαλώνουν! Αλλά είναι και μια κάποιας ηλικίας… Το Renault μου πέταξε βλάβη μετά το μεγάλο σέρβις της αντιπροσωπείας στο τέλος της εγγύησης (έλεος 2 ετών αμάξι)!
      Αλλά είναι ένα τρενάκι & μου αρέσει πάρα πολύ!!!

      Λόγο απόσυρσης και λοιπόν μέτρων τώρα κοιτάζω για αυτοκίνητο. Και τσαντίστηκα που η Renault μου λέει ότι το ESP στο Megane είναι έξτρα και κοστίζει 800 ευρώ επιπλέον (η κοινοτική οδηγία από του χρόνου θα το κάνει υποχρεωτικό όπως τους Airbags και το ABS)… Αυτό η Hyundai μου το δίνει στανταρ και εγώ το ερμηνεύω ότι η μία εταιρία με θέλει ασφαλή και ότι ακολουθεί τις κοινοτικές οδηγίες ενώ η άλλη προσπαθεί να βγάλει από τη μύγα ξύγκι μέχρι οι κανονισμοί να την υποχρεώσουν να το κάνει στάνταρ…

Top

Show Buttons
Hide Buttons