Alfa Romeo MiTo testdrive

by dkalo • On 21-08-2008 • AT 5:35 pm • 31 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Alfa Romeo MiTo

Εχθές είχα την τύχη να οδηγήσω την πολυαναμενόμενη νέα Alfa Romeo, την MiTo. Το αυτοκίνητο είναι μικρό, όμορφο, με εσωτερικό καλής ποιότητας και αρκετά σβέλτο.. Αυτά αρκούν για να την αγοράσει κάποιος. Δεν αρκούσαν όμως στους μηχανικούς της Μιλανέζικης εταιρίας, που αποφάσισαν να δώσουν στο αυτοκίνητο αυτή την πινελιά που έχει δημιουργήσει τον θρύλο γύρω από το όνομα της Alfa Romeo.

Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μου άρεσε ο εσωτερικός του διάκοσμος, κατά την γνώμη μου, το πιο όμορφο εσωτερικό στην κατηγορία. Σίγουρα κάποια από τα πλαστικά θα μπορούσαν να δείχνουν λίγο πιο πολυτελή αλλά μικρή σημασία είχαν τα πλαστικά του μπροστά στο σύνολο. Αρκετά χαμηλό, έπρεπε να κάνω μερικές μανούβρες για να κατέβω από το πεζοδρόμιο χωρίς να ακουμπήσει το αυτοκίνητο.

Μέσα στην πόλη, το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται ούτε τα 155 άλογα του 1.400άρη κινητήρα, αλλά ούτε και ένα βαρύ τιμόνι που κουράζει. Γι αυτό τον λόγο, η Alfa Romeo εισήγαγε το σύστημα DNA που επηρεάζει την απόκριση του γκαζιού, την αμεσότητα του τιμονιού και την σκληρότητα της ανάρτησης. Το DNA έχει 3 ρυθμίσεις, D για πιο sport οδήγηση, Ν για τις καθημερινές μετακινήσεις και A για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Η αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητο λίγο το άφησα στο N, το πολύ ελαφρύ και ασαφές τιμόνι δεν μου άρεσε καθόλου. Σίγουρα βοηθάει στο παρκάρισμα και στο “σταμάτα-ξεκίνα” της Αθήνας αλλά ήθελα το κάτι παραπάνω. Έτσι, επέλεξα γρήγορα το D που έφερε την κόκκινη MiTo στα “μέτρα μου”. Πιο βαρύ τιμόνι, πιο κοφτερό και μεταφέρει στον οδηγό ακριβώς όσες πληροφορίες χρειάζεται για να κινηθεί γρήγορα.

Alfa Romeo MiTo

Σε αυτό, βοηθάει πολύ και η ανάρτηση της MiTo. Αρκετά σκληρή, μεταφέρει στην καμπίνα όλους τους μικροκραδασμούς που προέρχονται από το οδόστρωμα αλλά αν βρει καλή άσφαλτο, το αυτοκίνητο δεν ξεκολλάει, όσο γρήγορα και να μπεις στην στροφή. Η υποστροφή είναι σχεδόν άγνωστη λέξη για την Ιταλίδα ενώ η υπερστροφή έρχεται σχετικά εύκολα αφήνοντας απότομα το γκάζι μέσα στην στροφή. Παρόλες τις δυνατότητες της όμως σε γρήγορη οδήγηση, χάνει πολύ στον τομέα της άνεσης. Από την άλλη, τα φρένα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά και δεν θα προδώσουν τον οδηγό της baby-Alfa.

Αν θα την έπαιρνα? Ναι. Μου άρεσε στον δρόμο, ο κινητήρας είναι υπεραρκετός για το αυτοκίνητο που σε συνεργασιά με το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε και την τιμή, που είναι 19.800€ για την πλούσια έκδοση εξοπλισμού. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι ακόμα και αν την παραγγείλω σήμερα, θα την παραλάβω τέλη Οκτώβρη με αρχές Νοέμβρη. Βέβαια, οι πρώτες παραγγελείες θα πάρουν δώρο το premium pack κόστους 450€, οπότε βιαστείτε να παραγγείλετε την δική σας γιατί προβλέπονται μεγάλες λίστες αναμονής..

Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

31 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν σε άφησαν να τραβήξεις κανένα video απο μέσα ε?

    • telika tha to pareis?

  2. “έπρεπε να κάνω μερικές μανούβρες για να κατέβω από το πεζοδρόμιο”!!! Συγχαρητήρια που κατάφερες να κατέβεις από το ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ στο οποίο είχες ανέβει εμποδίζοντας τους πεζούς να κινούνται. Τιτάνα νόμιζα πως πρέσβευες κάτι διαφορετικό και όχι την συμπεριφορά ενός “Ελληνάρα” ακόμα. Λυπάμαι πραγματικά.

  3. rigoni, ο Ιησούς πέθανε πριν από 2000+ χρόνια. Αν εσύ δεν έχεις ανέβει ποτέ σε πεζοδρόμιο τότε μην διαβάσεις pestaola.gr ξανά. Επίσης αν πρόσεξες, αναφέρει την εμπειρία με το που μπήκε στο αμάξι άρα εκεί που ήταν παρκαρισμένο – στην έκθεση που του έδωσε το αμάξι. Αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ!

  4. EΛΕΟΣ που για το που βρήκε να σταθεί μέσα σε ολόκληρο ποστ!
    Μπράβο και για το CΓO ρε συ!

  5. Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο έξω από την έκθεση σε χώρο της έκθεσης, δεν ενοχλούσε εκεί που ήταν, απλά για να κατέβει έπρεπε να περάσει από το πεζοδρόμιο. Μια μαμά με το μωρό της δηλαδή ή ένα άτομο με αναπηρικό αμαξίδιο μπορούσε να περάσει απροβλημάτιστα και χωρίς να κάνει μανούβρες.

  6. Δεν υπήρχε πρόβλημα να βγάλω video ή φωτογραφίες αλλά ο χρόνος ήταν περιορισμένος αφενός και αφετέρου δεν είχα μαζί μου camera.

  7. ωπα, αφηρημένος. Το CΓΟ ήταν για τον titana! Σορρυ!

  8. Ντροπη σας που τολμησατε να σκεφτειτε να οδηγησετε αμαξι που ηταν παρκαρισμενο σε πεζοδρομιο! Εγω θα το εφτυνα και θα εφευγα. Δηλαδη η μανουλα με το καροτσακι που ηθελε να παρκαρει αυτη το δικο της αμαξι εκει, πως θα νιωθει τωρα μου λες? Τιτανα δεν το περιμενα αυτο απο σενα.

    Εχω βαρεθει να ακουω τον καθε $#%&^&% να λεει το “σωστο” πραγμα, μεχρι βεβαια να χρειαστει να το κανει αυτος, οποτε και την κανει “λουης” και το κανει χωρις δευτερη σκεψη. Το εχω ζησει απειρες φορες. Ιδιως για το παρκαρισμα, αυτο το λενε ολοι οσοι απλα ΔΕΝ εχουν αμαξι! Ή εχουν, αλλα ζουν σε κανα χωριο ή σε μερος που το παρκινγκ δεν ειναι προβλημα και βρισκουν ευκολα. Ελατε στην θεση μας, αρχιστε να ψαχνετε για παρκινγκ για 30 λεπτα μεχρι και 1.30 ωρα καθε μερα μετα την δουλεια σας και τοτε ελατε να μου πειτε εμενα να μην παρκαρω πανω σε πεζοδρομιο. Και μην αρχισει κανεις τις χαζομαρες του στυλ “παρε λεωφορειο”, τα εχουμε ακουσει ολα.

    Τελος παντων, το Mito το ειδε φιλος μου στην Κερκυρα, του αρεσε παρα πολυ ενω στον φιλο του που ηταν μαζι δεν του αρεσε καθολου. Ειναι οντως παραξενο αμαξι…

  9. ALFA ROMEO ,pote 8a kani afti eteria kanena omorfo aftokinito? Panta afta ta skata vgazi me mia muri malaki@. Apo mesa oreo ine alla mixanika ke omorfia apo ekso mia zoi skata!

  10. Η αισθητική είναι κάτι υποκειμενικό οπότε δεν μπορούμε να το κρίνουμε έτσι πιστεύω.

    Όσον αφορά τα μηχανικά και ηλεκτρονικά σύνολα σίγουρα μπορούμε να είμαστε πιο αντικειμενικοί αφού είναι μετρήσιμα.

    Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι την Alfa Romeo κατασκευαστικά. Ασχέτως αν δεν βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στην πορεία των χρόνων, αυτό το συνεχές πάρε-δώσε με τα συνεργεία καθιστά απαγορευτική για μένα μια σχέση μαζί της. Τον ελεύθερο χρόνο μου προτιμώ να τον δίνω σε ξεκούραση.

    :)

  11. Έκανα κι εγώ τεστ στο αυτοκίνητο (στον Τόλια στο Γέρακα) και επειδή ο ασπρομάλλης κύριος διευθυντής τυγχάνει να είναι ο πωλητής του προηγούμενού μου αυτοκινήτου και φίλος δεν αρκεστήκαμε απλώς σε μια βόλτα στην πόλη.Δούλεψα συνεργείο 2 χρόνια στην Alfa Romeo και έτρεξα και σε 4 αναβάσεις και νομίζω ξέρω καλά από δαύτες.Όλα όσα ακούτε για τις βλάβες θα ήταν καλύτερα να τα διαπιστώσετε απο μόνοι σας…Στο θέμα μας… Για να μην μακρηγορώ το συγκεκριμένο ΜιΤο είχε κάνει 945 χλμ και χωρίς να μ’ενδιαφέρει αυτό έπεσα βουρ στον πατσά.Πήγαμε λοιπόν Ντράφη.Σε κανένα πέταλο δεν μπήκα με κάτω απο 140 χλμ με την ρύθμιση του dna στο Νορμάλ και το κλιματιστικό στο φουλ ντάλα ήλιο με 36 βαθμούς.ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ λοιπόν σας λέω ότι μπορεί να περιμέναμε οι φίλοι της Alfa λίγο παραπάνω αλλά τελικά όχι άδικα.ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ πάντα μπορώ να συζητήσω μαζί σας ότι θέλετε όσον αφορά το γκρουπ που λέγεται Fiat
    Φιλικά Tod!

  12. Όχι για να κάνω τον έξυπνο αλλά για να λυθούν κάποιες παρεξηγήσεις που έγιναν εσκεμμένα απο τα περιοδικά πριν χρόνια και συνεχίζουν ακόμα και σήμερα με οπαδούς τον κόσμο που δεν έχει εμπειρία και αυτός τα τρώει αμάσητα.

  13. Ο κοσμος δεν παει καλα τελικα…
    Δηλαδη επειδη καποιος δεν βρισκει να παρκαρει, πρεπει να παρκαρει στο πεζοδρομιο…
    Εμ , δεν υπαρχει αστυνομια να τους γραφει, γι+αυτο γινονται αυτα…
    Ακου θρασσος…
    Να μην το παιρνατε αν δεν εχετε που να το βαλετε, να πληρωνετε parking, να αλλαξετε περιοχη που μενετε!!!

  14. NA MHN AGORAZETAI AFTOKINHTA AN THEN EXETAI PARKING. MPOREI O ELLHNAS NA PARAPONIETAI OTI BGAZEI 800 EUR TO MHNA ALLA PAEI KAI AGORAZEI AFTOKINHTA MEGALOY KIBISMOY (PX. GOLF GTI 200HP – OPWS ANAS FILOS MOY ME MHSTHO 900 EUR) PERNONTAS DANEIO, KAI META PARAPONIETAI OTI PLHRWNEI POLLA GIA TELH KHKLOFORIAS. EXOYME GEMHSEI AYTOKINHTA (KATHE OIKOGENEIA EXEI 2-3 AYTOKINHTA) KAI TORA PARAPONIOMASTE OTI DEN EXOYME POY NA TA BALOYME. AN DEN EXEIS PARKING, NA MHN AGORAZEIS AFTOKINHTO

  15. to sxolio mou einai peri tis aksiopistias!prin ligo kairo egine thema me ta frena tou fiat bravo me ta 90 aloga!to periodiko auto triti pire to autokinito gia dokimi..to odigise odigos dokimastis k to evgale ektos pistas..k eipan oti exei ellatwmatika frena!!!!kserete omws ti pextike???dn edwse polla lefta i fiat gia diafimisi!!!min akoume xaza gia aksiopistia loipon!ola ta periodika einai pliromena!!pane se service gia vw na deis ekei anaksiopistia!!!!!dn eimai fan ton italwn alla i alitheia na legete!!tin mito tin ekana test drive k einai apithano apo oles tis apopseis!aksizei!

  16. Και γώ έκανα test-drive στο MiTo και πραγματικα έμεινα άναυδος. Το αμάξι πραγματικά δεν υπάρχει, είναι πολύ μπροστά απο την εποχή του. Τυχαίνει εκεί που το έκανα test-drive να είναι γνωστός ο αντιπρόσωπος και μου έλεγε για το ταξίδι που πήγε στην Ιταλία με σκοπο να οδηγήσει το αμάξι στην πίστα μαζί με άλλα μοντέλα άλλων εταιριών. Μου είπε λοιπόν ότι μέσα στην πίστα άφηνε τα υπόλοιπα αμάξια εκτός συναγωνισμού και μου είπε επίσης ότι παρ’ολο που γνωριζόμαστε δεν μπορεί να μου αποκαλύψει ποιά ηταν αυτά τα αυτοκίνητα γιατι πολύ απλά θα γίνουν ρόμπα οι αντίστοιχες αυτοκινητοβιομηχανίες. Τελικά τελικά, το αμάξι έχει τρομερές δυνατότητες, τόσο σε κρατήματα και επιδόσεις, όσο και σε άνεση και πολυτέλεια

    Θέλοντας να σχολιάσω λίγο το θέμα της αξιοπιστίας των Alfa Romeo το οποίo θίχτηκε παραπάνω, θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Ο πατέρας μου αγόρασε την πρωτη 156 τον Δεκέμβρη του 1999. Για λόγους τους οποίους δεν έχω καταλάβει ακόμα, δεν είχε κανει σχεδόν κανένα απο τα προγραμματισμένα service μέχρι τον φετινό αύγουστο. Το αμάξι λοιπόν όλα αυτα τα 9 χρόνια δέν είχε βγάλει την παραμικρή ζημιά. Την ζημιά η εταιρεία την είχε κάνει με ποιο παλιά μοντέλα τα οποία συναρμολογούνταν στην Ελλάδα(33) αλλα και ακόμα παλιότερα όπου είχε χρησιμοποιήσει μέταλλα β’ διαλογής με αποτέλεσμα να σαπίζουν τα αμαξώματα.

  17. Θα παρακαλούσα τον χρήστη Tod να με ενημερώσει περισσότερο σε θέματα αξιοπιστίας γιατί απ’ότι κατάλαβα έχει δεί τα πράγματα απο πολύ κοντά. Ευχαριστώ

  18. Tha h8elna na rwthsw kai go kati. To aytokinhto xwris na to exw odhghsei diais8anomai (metafysika panta:P) oti ontws prokeitai gia ena para ma para poly kalo kai monadiko aytokinhto me polles odhgikes ikanothtes ston tomea ths odhgikhs syberiforas. Ayto p 8elw na rwthsw einai to e3hs kai apey8ynetai se osous 3eroun to aytokinhto. To moter exei dynamh stis pshles strofes h ta fthnei apo ena shmeio kai meta? Epishs to timoni exei kalh ais8hsh. Sxetika me to teleytaio exw akousei sxolia apo apogohteyiko mexri 8etikotato. Gia to eyros mallon 8a ftaiei to programma DNA. Gia ayto kai h erwthsh m apey8ynetai gia to Dynamic mode mias kai an to agorasw dn exw skopo na to odhgaw allou opws kai o ka8enas. Peri krathmatwn kai frenwn fantazomai dn xwra kapoia erwthsh.

  19. Κοίτα, το τιμόνι δεν είναι σαν του Mini Cooper αλλά είναι αρκετά πληροφοριακό (στο Dynamic, στο Normal προσωπικά το έβρισκα υπερβολικά ελαφρύ και χωρίς να μεταφέρει όσες πληροφορίες θα ήθελα. Στο σταμάτα-ξεκίνα βέβαια των πόλεων, ίσως να είναι καλύτερο το N. Για τον κινητήρα το καλύτερο θα ήταν να το οδηγήσεις μόνος σου για να βγάλεις συμπέρασμα. Προσωπικά πάντως δεν ένιωσα το αυτοκίνητο να “κρεμάει” από κάποιες στροφές και πάνω, ή τουλάχιστον δεν ήταν αρκετά αισθητό το “κρέμασμα” για να το καταλάβω στην λίγη ώρα που το οδήγησα.

  20. Πολυ ωραιο αυτοκινητα. Ισως οχι με την κλασσικη εννοια αλλα ξεχωριζει στην κατηγορια του και αυτο ειναι που μετραει (ποσες φορες εχετε ξαναδει μικρο με σχεδιαστηκες επιρροες απο supercar

  21. Alpws to Sigkekrimeno aftokinito einai ena oneiro, prin 2 evdomades to odigisa stin italia itan katapliktiko apo tote to onireuomai kathe vrady na to paro alla panta perimeno tin ekdosi GTA.Prosopika to eixa 4 meres k dn eniosa stigmi na me kremaei o kinitiras(Dynamic panta) to timoni itan arketa kalo vevea dn einai koftero san mias 147 alla einai kalo kirios sto dynamic sto normal einai elafri.

  22. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους για τις απαντήσεις. Μάλλον σύντομα θα το κάνω και εγώ TEST και θα παραθέσω την άποψή μου για όσους ενδιαφέρονται.

  23. Ο πατέρας μου είχε χρόνια Alfa Romeo και το αμάξι δεν παρουσιάσε κανένα πρόβλημα. Επίσης η Alfa δεν βγαίνουν από τον δρόμο σαν άλλα αμάξια. Η 156 του πατέρα μου δεν είχε ESP και παρόλα αυτά τον έσωσε σε πολύ δύσκολες καταστάσεις. Ακόμη, τα φρένα της ήταν πραγματικά αξεπέραστα. Δηλαδή ρε παιδιά οι Φερράρι επειδή είναι ιταλικές είναι και αναξιόπιστα αυτοκίνητα; Βαρέθηκα να το ακούω αυτό από τον καθέ μίζερο και την κάθε χαζογκόμενα που δεν έχει ιδέα από αμάξια (Είμαι γυναίκα, σημειωτέον). Εγώ προσωπικά οδηγώ γερμανικό αμάξι, το καινούργιο Πόλο με τους 100 ίππους που το πήρα αμέσως αφού βγήκε. Μεγάλο λάθος γιατί μιλάμε το αμάξι ειναι κυριολεκτικά ψόφιο μέχρι τις 3000 στροφές. Μου έρχεται να κοιμηθώ στο τιμόνι. Συν του ότι μου έχουν διαλυθεί πολλα πλαστικά μέρη (και δεν του κάνω κακή χρήση). Συμπέρασμα: Μην βιαστείτε να αγοράσετε αυτοκίνητο με το που βγει γιατί πάντοτε διορθώνονται μικροελαττώματα μετά από λίγο καιρό. Περιμένετε λίγους μήνες.

  24. telika kurie titana tha to parete?

    • Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς… δεν σκοπεύω να αγοράσω αυτοκίνητο. Το άρθρο το έχει γράψει ο dkalo

  25. to Mito einai apla teleio gia tin athina, kai poly ksexoristo stin katigoria tou, einai panemorfo idika to ekswteriko tou!!! egw tha parw twra to Progression me 95HP mias k den me poly endiaferei i taxitita, einai to proto mou amaksh k gia osous kseftontai na agorasoun, k einai neoi odigoi, kata tin gnomi mou einai to teleio amaksh…distixos prepei na perimeneis peripou 2.5 mhnes mexri na erthei to amaksh …alla ti na kaneis, Mito einai auto!!!…idika gia kopeles egw to vriskw teleio….to vlepw nai kanei megalo soukse k malon tha doume para polla Mito na koikloforoun sintoma(px, smart, mini) alla entaskei k pali aksizei!

  26. χθες ειχα την τυχη να οδηγησω το ΜΙΤΟ της ALFA ROMEO!!θα ελεγα οτι εμεινα ευχαριστημενη απο την συμπεριφορα του στο δρομο,καλα κρατηματα αψογα φρενα .ημουν απο τους ανθρωπους που ακουγαν ALFA ROMEO κ ελεγαν μακρια!!!!!δεν ειναι αξιοπιστα!τελικα αναθεωρησα και καταληγω στο….θα το αγορασω!!!!!

  27. Θα ήθελα και εγώ να εκφράσω την άποψή μου για τα Alfa Romeo. Από το 1988 που είμαι οδηγός, πέρασα από διάφορες Alfa όπως τις 33 old & new και το 2005 αγόρασα καινούργιο το 156 (facelift). Φανατικός Alfisti ανέκαθεν, δεν με πολυενδιέφερε να πηγαίνωέχομαι στα συνεργία. Τα πρώτα μου δύο Alfa ήταν μεταχειρισμένα και έτσι δεν είχα και μεγάλες απαιτήσεις όσον αφορά το θέμα αξιοπιστίας. Αλλά με το καινούργιο έχω φτάσει στα όρια μου. Κάθε μήνα είμαι στο συνεργείο, κάποτε για σοβαρούς λόγους και κάποτε όχι. Τον περασμένο Σεπτέμβριο άλλαξα αμορτισέρ και πριν από λίγες μέρες μου είπαν ότι πρέπει να ξαναβάλω καινούργιο. Με έχει αφήσει ουκ ολίγες φορές στο δρόμο για διάφορους λόγους και η αντιπροσωπεία το χαβά της. Ξέχασα να αναφέρω ότι το αμάξι το παράγγειλα με sport ανάρτυση και τώρα θα πρέπει να περιμένω το γραφείο να παραγγείλει από Ιταλία το δικό του αμορτισέρ.
    Δεν ξέρω αν είναι μόνο το δικό μου που μου έπεσε προβληματικό αλλά όπως και νάχει αν οδηγήσεις Alfa Romeo μια φορά δύσκολο να το συγκρίνεις με άλλα αμάξια όσα προβλήματα και αν σου κάνει.
    Note: Όταν το αλλάξω πάλι Alfa θα πάρω και θα προσεύχομαι λιγότερες φορές στο συνεργείο. Αφού δεν μαθαίνω:)))

  28. παιδια να ρωτησω απο καταναλωση τι λεει??για το 95hp ενδιαφερομαι περισσοτερο,αλλα οποιος ξερει κατι παραπανω για οποιαδηποτε εκδοση ας μου πει!επισημα εχει 5,9/100km μικτο κυκλο αλλα ποτε δεν ξερεις…

  29. Και εγώ σκέφτομαι να πάρω το mito δεν έχω κάνει ακόμα test drive αλλά προς το παρόν ρωτάω και πέρνω γνώμες.Αυτό που με έχει προβληματίσει είναι η έλλειψη ορατότητας που λέγετε ότι υπάρχει στην όπισθεν και στις κλειστές στροφές.Αν κάποιος έχει εμπειρία στο αμάξι ας εκφράσει την άποψή του για αυτό το σημαντικό για πάρα πολλούς θέμα…….

Top

Show Buttons
Hide Buttons