Αγορές προϊόντων τεχνολογίας με κριτήριο… την εμφάνιση

by George Polyzos • On 09-11-2015 • AT 3:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

smartphone-users-02

Σε ποσοστό 33% οι καταναλωτές, διεθνώς, υποστηρίζουν ότι η εμφάνιση έχει ιδιαίτερο ρόλο στην επιλογή για την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Το εν λόγω συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η GfK, σε καταναλωτές από 22 χώρες επιχειρώντας να καταγράψει τους παράγοντες που παίζουν ρόλο κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η αναλογία μεταξύ όσων επιλέγουν προϊόντα τεχνολογίας με βάση την εμφάνιση και το στυλ και εκείνων, που διαφωνούν με αυτήν την άποψη, είναι ίδια τόσο για τους άνδρες, όσο και για τις γυναίκες.

Το ποσοστό των καταναλωτών, που επιλέγουν smartphone, tablet ή laptop, με βάση την εμφάνιση και το design, είναι μεγαλύτερο μεταξύ των νεαρότερων ηλικιών. Πιο συγκεκριμένα, στις ηλικίες 20-29 ετών, το ποσοστό εκείνων, που επιλέγουν ένα προϊόν τεχνολογίας με κριτήριο την εμφάνιση, ανεβαίνει στο 37%, ενώ μόλις το 5% διαφωνεί με αυτήν την άποψη.

Αλλά και για το ηλικιακό κοινό των 30-39 ετών, η εμφάνιση παίζει μείζονα ρόλο, με το αντίστοιχο ποσοστό να διαμορφώνεται σε 36%, ενώ μόλις το 6% διαφωνεί με αυτήν την άποψη. Την ίδια, περίπου, εικόνα εκπέμπουν και οι έφηβοι, καθώς στις ηλικίες 15-19 ετών το 34% συμφωνεί ότι η εμφάνιση και το design είναι βασικό κριτήριο, έναντι του 11%, που διαφωνεί.

Laptop-on-the-couch

Αντίθετα, η εικόνα των προϊόντων τεχνολογίας δεν φαίνεται να μετρά, εξίσου, για τα μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά, με τα άτομα άνω των 50 ετών να συμφωνούν μόλις σε ποσοστό 23% με την άποψη ότι η εμφάνιση μετράει κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Ανάλογες είναι οι διαφοροποιήσεις και σε επίπεδο διαφορετικών χωρών. Οι καταναλωτές σε Τουρκία, Μεξικό και Βραζιλία, είναι εκείνοι, που, κατά κύριο λόγο, αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας με βασικό κριτήριο την εμφάνιση. Στις συγκεκριμένες χώρες, μάλιστα, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δηλώνουν ότι επιλέγουν ένα τεχνολογικό προϊόν με βάση την εμφάνιση. Στην Τουρκία, το σχετικό ποσοστό ανέρχεται σε 49%, στο Μεξικό σε 48% και στη Βραζιλία σε 45%.

Αντίθετα, σε αγορές, όπως η Σουηδία, το Βέλγιο και η Γερμανία, οι καταναλωτές δεν δείχνουν να αποδίδουν μεγάλη βαρύτητα σε θέματα εικόνας, όταν αναζητούν ένα προϊόν τεχνολογίας. Η Σουηδία κατέχει τα ηνία στις αρνητικές τοποθετήσεις επί του θέματος, με το 26% των καταναλωτών να διαφωνεί ότι η εμφάνιση μετράει για την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας. Στο Βέλγιο, το ποσοστό αυτό διαμορφώνεται σε 22% και στη Γερμανία σε 20%.

[Πηγή: ΣΕΠΕ]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons