Αφαίρεση 1,7 δισ. κακών διαφημίσεων από την Google κατά τη διάρκεια του 2016

by Nikos Kaimakamis • On 26-01-2017 • AT 3:00 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

H Google ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2016 αφαίρεσε 1,7 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που θεωρούσε ότι δεν ακολουθούν τις κατευθυντήριες γραμμές της. 

Από στατιστικής άποψης, ο αριθμός διαφημίσεων που αφαίρεσε η Google το 2016 είναι διπλάσιος από εκείνον που είχε αφαιρέσει το 2015. Μετά από κατηγορίες ότι η Google βοηθά μέσω της μηχανής αναζήτησής της τη διασπορά ψευδών ειδήσεων, η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει την πολιτική της και στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε να ακολουθεί πιο αυστηρή πολιτική ακόμα και στο κομμάτι των διαφημίσεων. Μέσα στο 2016, η Google άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζει τις διαφημίσεις που είναι παραπλανητικές.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις αυτού του είδους είναι ικανές να βλάψουν την ίδια την Google, καθώς οι χρήστες των υπηρεσιών της που ταλαιπωρούνται από αυτές επιλέγουν να μην βλέπουν ακόμα και τις νόμιμες και χρήσιμες διαφημίσεις και αυτό είναι κακό για τα έσοδα της Google. H Google έκανε πιο ευρεία την γκάμα των περιορισμών που ασκεί στο διαφημιστικό περιεχόμενο, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε όσες διαφημίσεις προσπαθούν να παραπλανήσουν τους χρήστες να κάνουν κλικ πάνω τους.

Όσοι ανεβάζουν διαφημίσεις στο Internet θα πρέπει να είναι πολύ πιο προσεκτικοί στο περιεχόμενο, τη στιγμή που η ίδια η Google εφαρμόζει τόσο αυστηρά κριτήρια για την αφαίρεσή τους από το Διαδίκτυο.

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons