Συγχώνευση Aegean Air + OA = Olympic Air BFF <3

by Stefanos Kofopoulos • On 22-02-2010 • AT 7:17 pm • 23 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Olympic Air

Όπως ήταν αναμενόμενο, Aegean Air και Ολυμπιακή γίνονται ένα και μάλιστα διατηρούν το όνομα Olympic Air για ευνόητους λόγους marketing και brand awareness. Εκτός από τα διαδικαστικά, τα οικονομικά και ό,τι άλλο προκύψει μετά την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την συγχώνευση των δύο εταιρειών αυτό που έχει σημασία είναι τα εξής. Η Ελλάδα αποκτά πλέον εθνικό μεταφορέα με αξιώσεις και μπορεί πλέον να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στις πτήσεις εξωτερικού. Οι εσωτερικές ανάγκες καλύπτονται πλέον από το πέπλο μονοπώλιου κάτι σίγουρα θα επηρεάσει τις μάχες τιμών και προσφορών για φθηνές και πολύ φθηνές πτήσεις. Ξεχάστε τα emails με προσφορές για πτήσεις €9 vs €15 ευρώ γιατί πλέον θα υπάρχει μόνο μια εταιρεία, η Olympic Air. Εύχομαι να συνεχίσουν το επιθετικό marketing ακόμα και σε πρωινές ώρες γιατί ο πόλεμος τιμών αποτελεί παρελθόν. Η συγχώνευση των δύο σημαίνει 64 αεροπλάνα (32 Aegean + 32 OA) που εξυπηρετούν 65 προορισμούς εσωτερικού (24 Aegean + 41 OA) και 41 προορισμούς εξωτερικού (26 Aegean + 15 OA) με 5850 εργαζομένους σε αέρα και γη (2500 Aegean + 3350 OA).

Ακολουθεί και η επίσημα ανακοίνωση.

Οι βασικοί μέτοχοι των εταιριών AEGEAN και OLYMPIC AIR συμφώνησαν σήμερα την συγχώνευση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών, ώστε η νέα εταιρεία να είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ενώ και οι εταιρείες OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING θα καταστούν κατά 100% θυγατρικές του νέου σχήματος.
Η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη συγχώνευση θα χρησιμοποιεί το όνομα και τα σήματα της OLYMPIC AIR μετά από το απαραίτητο μεταβατικό χρονικό διάστημα αλλαγών και προσαρμογής όπου θα χρησιμοποιούνται παράλληλα το όνομα και τα σήματα της AEGEAN. Η συμφωνία τελεί υπό την αίρεση της εγκρίσεώς της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, που λόγω του μεγέθους και των όρων της συναλλαγής είναι αρμόδια, ενώ μέχρι τότε θα εξειδικευθούν όλα τα διαδικαστικά βήματα και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής της. Με βάση τη συμφωνία ο βασικός μέτοχος της Aegean (Όμιλος Βασιλάκη) και ο μοναδικός μέτοχος της OA (Marfin Investment Group) θα έχουν ισότιμη μετοχική συμμετοχή στην ενοποιημένη εταιρεία, ενώ στην εταιρεία θα παραμείνουν, διατηρώντας αναλογικά τη συμμετοχή τους ως μέτοχοι, οι όμιλοι Λασκαρίδη, Β. Κωνσταντακόπουλου, Γ. Δαυίδ και Λ. Ιωάννου καθώς και η Τράπεζα Πειραιώς, συνεχίζοντας να στηρίζουν την εξαιρετικά σημαντική αυτή
προσπάθεια για τη χώρα.

Οι κ.κ. Θ. Βασιλάκης και Α. Βγενόπουλος θα ηγηθούν του νέου σχήματος εξασφαλίζοντας την ομαλή ενοποίηση των εργασιών και τη δημιουργία του «Εθνικού Πρωταθλητή» στις αερομεταφορές που θα μπορέσει να μεγεθύνει την παρουσία του σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και να συνεχίσει να καλύπτει και τα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας μας. Σχολιάζοντας την ανωτέρω συμφωνία ο Πρόεδρος της AEGEAN κ. Θεόδωρος Βασιλάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της Aegean υλοποιείται ένα όραμα για καινοτόμες, ποιοτικές υπηρεσίες με σημαντικές επενδύσεις. Τα μεγέθη των ανταγωνιστών στις αερομεταφορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθιστούν αναγκαία τη σύνθεση των ελληνικών δυνάμεων για να πετύχουμε αυτοδύναμη κάλυψη των αναγκών της στρατηγικής μας βιομηχανίας, του τουρισμού, επέκταση των επιλογών προορισμών για τους καταναλωτές αλλά και να διασφαλίσουμε την βιωσιμότητα και ανάπτυξη των ελληνικών εταιριών και την
απασχόληση στον κλάδο»

Ακόμη ο Πρόεδρος της OLYMPIC AIR κ. Ανδρέας Βγενόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Οι σημερινές συγκυρίες τόσο της Ελληνικής Οικονομίας όσο και του Κλάδου των Αερομεταφορών επιβάλλουν συγκέντρωση δυνάμεων για την διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών στους καταναλωτές, την προστασία θέσεων εργασίας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Η συγχώνευση της OLYMPIC με την AEGEAN επιτυγχάνει αυτούς τους στόχους και παράλληλα διατηρεί και γιγαντώνει το όνομα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που είναι κομμάτι της εθνικής μας παράδοσης και περιουσίας και κάνει υπερήφανους όλους τους Έλληνες».

[Thanks TH]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

23 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγώ γιατί πιστεύω ότι αυτό το σενάριο ήταν σχεδιασμένο από την αρχή???

    Είδωμεν!

    • Δεν ξέρω.. τσακωνόντουσαν χοντρά πριν από όλο αυτό και από την ανακοίνωση δεν είναι ξεκάθαρο ποιος αγοράζει ποιον (οκ συγχώνευση λένε) και ούτε ποια θα είναι τα ανταποδοτικά οφέλη. Πχ η Aegean είναι σημαντικά μικρότερη από την ΟΑ αλλά φαντάζομαι ότι τα οικονομικά της είναι καλύτερα. Αντίθετα η ΟΑ έχει τρελό brand στην Ελλάδα και τώρα μπορεί με την εμπειρία και την ποιότητα της Aegean να πουλήσει πολύ και στο εξωτερικό. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ευρώ βέβαια.

  2. Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως μόνο κακό θα κάνει στις τσέπες μας;

    • Μπορεί γιατί δεν θα υπάρχει πόλεμος τιμών αλλά όπως έγραψα και στο post, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν επιθετικές πολιτικές για χαμηλές τιμής χωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ έτσι ώστε να πετάς αντί να παίρνεις τρένο για Θεσσαλονίκη ή να μπορείς να πετάξεις σε ένα νησί για Σαββατοκύριακο με υποχρεωτική μια διανυκτέρευση εκεί κλπ κλπ

  3. Μακριά πάντως από το κράτος μην υπάρξει καμιά επανάληψη ρετρό!
    Δηλαδή δυσκολεύει το πέταγμα της “γνωστής” μου κάθε βδομάδα Θεσσαλονίκη Αθήνα σε προγραμματισμένες πτήσεις, πόσο να πετάξουν οι τιμές.
    Πάντως ως έχουν, αυτοκίνητο δεν συμφέρει με τίποτα.

  4. αχααχαχαχχααχαχααχαχαχ τελικα ειμαστε μεγαλες κοροιδαρες.

    Η Aegean πηρε ολα τα καλα της ολυμπιακης και κρατησε και το ονομα για το ξεκαρφωμα. Και εμεις μειναμε με εναν αερομεταφορεα απο κει που λεγανε για ανταγωνισμους αθεμιτους που βλαπτουν το συμφερον του καταναλωτη που δε θα εχει ετσι επιλογες.

    Γεια σου ρε Ελληνικη πραγματικοτητα αθανατη.

    • Ας δούμε τι θα κάνουν και πως θα παίξουν μπάλα ως ο μοναδικός αερομεταφορέας της χώρας και μετά κρίνουμε. Έχουμε πολλούς μήνες ακόμα μέχρι τον Σεπτέμβριο.

  5. εκεινοι οι εργαζόμενοι τί θα γίνουν αραγε? θα δουλευουν όλοι στη νεα +νεα ΟΑ ? Ναι θα γίνει πιο καλο παιχνιδι με τον ανταγωνισμο στο εξωτερικο αλλα οι εργαζομενοι που θα περισευουν τί θα γίνουν ?……

    • Κανείς δεν ξέρει αλλά αυτό δεν μας αφορά, μιλάμε για δύο ιδιωτικές εταιρείες πλέον. Όπως είπα υπομονή, έχουμε ακόμα πολύ καιρό μπροστά μας

  6. η προσωπική μου άποψη:

    – η Aegean έχει 32 αεροπλάνα ακριβώς όσα και η olympic, με την σημαντική διαφορά ότι ο στόλος της είναι πιο σύγχρονος. Όμως έχει συνολικά μικρότερο προσωπικό δυναμικό. Αυτός ο συνδυασμός την καθιστούσε μέχρι τώρα σαφώς ανταγωνιστικότερη της olympic.

    – το brand olympic μπορεί στην Ελλάδα να είναι “κομμάτι της εθνικής μας παράδοσης και περιουσίας (αυτό κυριολεκτικά ;-)” ίσως και “τρελό”, στο εξωτερικό όμως σίγουρα όχι.

    – το επίπεδο service της aegean ήταν τα τελευταία χρόνια σαφώς ανώτερο: πάντα χαμογελαστοί αεροσυνοδοί,  σε όλες της πτήσεις προς αυστρία & γερμανία όλοι μιλούσαν ικανοποιητικά καλά γερμανικά. Ειδική μεταχείριση των παιδιών-επιβατών με ανάλογες θέσεις, γεύμα και παχνίδια. Καθαρότατες καμπίνες. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ καθυστέρηση μεγαλύτερη των 10 λεπτών.
    Άγνωστες εμπειρίες στα 20 χρόνια πτήσεων με την olympic….

    – η aegean συνεργάζεται εδώ και μερικά χρόνια με την lufthansa, με προοπτική να γίνει μέλος της star alliance. Αμφιβάλω αν μετά την συγχώνευση θα συνεχιστεί αυτή η συνεργία …

    – χαμηλότερο κόστος συντήρησης αεροσκαφών από τη κοινή χρήση των olympic engineers

    – μονοπωλιακή θέση στο εσωτερικό και προφανώς αύξηση των τιμών και κατ’ επέκταση του κέρδους.

    – μείωση προσωπικού, αυτό σίγουρα θα γίνει optimized στις καινούριες συνθήκες όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

    – το μεγάλο ερωτηματικό: η εταιρεία που θα προκύψει είναι ανταγωνιστική αρκετά για την αγορά του εξωτερικού ???

    Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μετοχική εταιρεία και στόχος αυτών είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερα κέρδη.

    Τιτάνα, θα διαφωνήσω ότι έχουμε αρκετό καιρό μπροστά μας, σε σοβαρές εταιρείες αυτά τα πράγματα κανονίζονται από πριν και προπαντώς με μακροχρόνιες στρατηγικές και στόχους.

    Βέβαια όλα αθτά εαν η συγχώνευση τελικά εγκριθεί…

    • Ο Βγενόπουλος είπε ότι δεν θα απολύσουν κόσμο. Θεωρεί ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρώπης.

      Η Ολυμπιακή έχει ανανεώσει σημαντικά τον στόλο της.

      Όπως είπε ο Βγενόπουλος, πλέον οι μισογεμάτες πτήσεις σε κοινούς προορισμούς Aegean και Olympic Air πλέον θα εξυπηρετούνται από Χ αριθμό αεροσκαφών γεμάτων και όχι 2X όπως πριν. Τα κενά αεροσκάφη μπορούν να πάνε εξωτερικό ή εσωτερικό και να καλύψουν άλλους προορισμούς.

      Μέχρι να δούμε τον μέσο όρο τιμών που ανέφερε ο ίδιος ο Βγενόπουλος για τα τελευταία 2-3 χρόνια με το τι θα συμβεί σε ένα χρόνο από τώρα. Μάλιστα τον μέσο όρο τιμών θα έλεγα εγώ σε δημοφιλείς προορισμούς όχι γενικά. Πιο συχνές είναι οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη παρά στην Ρόδο.

      • τα λεγόμενα των CEOs μην τα παίρνεις της μετρητοίς ;-) Κανείς δεν θα τον σταυρώσει εαν ίσως αθετήσει το λόγο του για το καλό της εταιρείας (του κέρδους)

        Γεμάτα αεροπλάνα σημαίνει βέβαια χαμηλότερο κόστος/πτήση, αλλά αυτομάτως και μεγαλύτερη ζήτηση εισιτηρίων=υψηλότερες τιμές.

        Για τον μέσο όρο τιμών έχεις δίκιο, σίγουρα θα δούμε στατιστικές που λένε ότι ο μέσος όρος έπεσε, στην πραγματικότητα όμως το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών (Θεσσαλονίκη όπως λες) μάλλον θα πληρώνουν περισσότερο απ’ ότι σήμερα. Εκεί θα δούμε κατά πόσο ειλικρινείς είναι τέτοιες προκαταρκτικές δηλώσεις ή αποσκοπούν μόνο στο να κερδίσουν την προσωρινή συμπάθεια των πελατών.

        Τα κενά αεροσκάφη κατά τη γνώμη μου μόνο εξωτερικό μπορούν να πάνε, αφού όλοι οι εσωτερικοί προορισμοί σίγουρα ήδη καλύπτονται (ή κάνω λάθος ?) Και εκεί όπως είπα είναι δύσκολος ο ανταγωνισμός.

        Προσωπικά θα χαρώ να δω μια νεα δυναμική και πελατοκεντρική* εταιρεία και ελπίζω να μην γυρίσουμε χρόνια πίσω. Εχω τις επιφυλάξεις μου….

        * σωστή η λέξη?

      • Προφανώς και δεν τα λαμβάνω της μετρητοίς αλλά με το σχόλιο εξυπηρετώ τον σκοπό της προσωπικής καταγραφής και μαρτυρίας για να μπορώ να ανατρέξω σε αυτό 6-12 μήνες μετά και να δω αν τα λεγόμενα του Βγενόπουλου συμφωνούν με τις πράξεις του. Εγώ και όσοι άλλοι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, κάτι που η τηλεόραση δεν προσφέρει!

  7. Θέλω να είμαι αισιόδοξος, γιατί έτσι έμαθα.

    Το σίγουρο είναι οτι η τιμολογιακή πολιτική στις πτήσεις θα αλλάξει, άλλωτε πιο οικονoμικά (βλέπε μεταμεσονύκτιες πτήσεις) και άλλωτε πιο τσουχτερά (βλέπε πτήσεις μέσα σε γιορτές).

    Μονοπώλειο (στα χαρτιά) δεν υπάρχει, γιατί η Athens airways υφίσταται ακόμη όπως και να έχει το πράγμα. Βέβαια, ταξιδεύω μια στις 60 μέρες και ποτέ δεν έχω καταφέρει να ταξιδέψω με Athens a/w!

    Ας αφήσουμε την εξέλιξη να έρθει, όπως και αν αυτή έρθει.
    Ίσως φέρει τον ανταγωνισμό απο τα “έξω”.

    :-)

    • Ας αφήσουμε την εξέλιξη να έρθει, όπως και αν αυτή έρθει.
      Ίσως φέρει τον ανταγωνισμό απο τα “έξω”.

      Ακούγεται ότι η EasyJet θελει να φτιάξει βάση στον Βενιζέλο και να ξεκινήσει πτήσεις εσωτερικού ;)

  8. Εγω λέω να συγχωνευτούν όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, για να μην έχουμε πολλές κεραίες και να μιλάμε όλοι με όλους.

    Επίσης να συγχωνευθούν όλοι πάροχοι ιντερνετ για να μην περνάει ο καθένας τις δικές του γραμμές.

    Πολύ καλή θα ήταν και η συγχώνευση Google, Microsoft και Apple (φανταστείτε τι φοβερο λειτουργικό θα έβγαινε, γρήγορο, εντυπωσιακό και δωρεάν ;) )
    ……………………
    Ρε ποιους δουλεύουν! Αν τους αφήσει η επιτροπη ανταγωνισμού της ευρώπης θα είναι πολύ αστείο. Ετοιμαστείτε για μεγάλη αύξηση τιμών.

    • Δεν καταλαβαίνω γιατί βιάζεστε όλοι να καταδικάσετε την κίνηση αυτή. Ναι, αυτό που έγινε δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν θα υπάρχει πόλεμος τιμών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν τρελές προσφορές.

      Γιατί θέλεις να καταδικάσεις κάτι πριν ακόμα πάρει έγκριση για να υλοποιηθεί και δεν περιμένεις λίγο να δεις αν πρακτικά το μοντέλο που πάνε να στήσουν για να έχουν κέρδη προφανώς, είναι κακό. Κράτησε την όρεξη και την εξυπνάδα σου για να κρίνεις τις καταστάσεις όταν κυκλοφορήσουν οι νέες τιμές και μπορούμε να συγκρίνουμε με τις υπάρχουσες ή παλαιότερες.

      • Τα δεδομένα και η λογική δείχνουν με πολύ μεγάλη πιθανότητα τι ακολουθεί στο μέλλον (και μάλλον τι συνεννόηση έγινε και στο παρελθόν). Ποιο ακριβώς είναι το κίνητρο για τον μοναδικό αερομεταφορέα να κρατήσει τις τιμές χαμηλά?

        Ή έχεις ένα κρατικό μονοπώλιο που σου καλύπτει τις ανάγκες και δεν έχει στόχο το κέρδος (π.χ. Ολυμπιακή παλιά, ΟΤΕ παλιά, ΔΕΗ κλπ) ή ελπίζεις στον ανταγωνισμό μεταξύ των ιδιωτικών επιχειρήσεων (οι οποίες προσπαθώντας να μεγαλώσουν το κέρδος τους προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές). Το καθένα έχει τα υπέρ και τα κατά του.

        Αυτά που ανέφερα πριν δεν είναι εξυπνάδες. Είναι αναλογίες του τι πάει να γίνει. Από το κρατικό μονοπώλιο, σιγά σιγά, φτάσαμε στο ιδιωτικό μονοπώλιο, που είναι παράλογο.

        ΥΓ. Εδώ για τα φρέσκα γάλατα, που υπάρχουν 10+ εταιρείες, ο Βγενό πούλαγε 1,30 το λίτρο και μόνο όταν άρχισαν τα μποϊκοτάζ και τα nolabel έπεσε απότομα κάτω από 1€.

      • Το εξυπνάδα δεν ήταν ειρωνικό αλλά κυριολεκτικό. Έπρεπε να χρησιμοποιήσω την λέξη ιδιοφυΐα για να μην τεθεί θέμα παρεξήγησης. Καταλαβαίνω τι λες αλλά κάτσε να δούμε τι θα κάνουν και μετά τους κρίνουμε αυστηρά ή τους καταδικάζουμε.

  9. Οι απόψεις, προσωπικές αλλά και αυτές που ακούω από ολόκληρο τον περίγυρό μου για την Olympic Air, είναι ότι ξεπέρασε την Aegian, και μάλιστα μέσα σε μία νύχτα. Μάλιστα, στον εν λόγω περίγυρο βρίσκεται και travel consultant που είναι ο παλμογράφος του πελατολογείου της σε αυτά τα θέματα. Από την απόλυτη τυπικότητα στο πρόγραμμά τους(boarding ανοίγει ακριβώς την προγραμματισμένη ώρα) μέχρι τις καινούριες αλλά έμπειρες αεροσυνοδούς και τον Life χυμό και το καταπληκτικό σαντουιτς στο service εν πτήση.

    Τα 50′ λεπτά καθυστέρηση της Aegian είναι γνωστά σε όλους, στη μία ώρα άλλωστε δίνουν δωρεάν εισιτήριο.

    Πέρα από την ανταγωνιστικότητα στις τιμές για τις εγχώριες πτήσεις, ανησυχώ μήπως χαθούν τα σαφώς ανώτερα standards της νέας Ολυμπιακής.

    OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING, είναι και οι 2 παγκόσμια ανταγωνιστικές εταιρίες στην ποιότητα των υπηρεσιών τους και από το Σεπτέβρη θα εξυπηρετούν και το στόλο της Aegian, χωρίς να μισθώνουν τις υπηρεσίες τους σε αυτήν. Τα άδεια αεροπλάνα θα αποκτήσουν άλλους προορισμούς ή θα εκτελούν red eyes.

    Ενδιαφέροντά πράγματα, αλλά αξίζει να σημειωθεί, ότι ακόμα και συγχενευμένες, οι 2 εταιρείες δεν αποτελούν “εθνικό μεταφορέα”… ¨

    “Η Olympic Air και η Aegean Airlines αθροιστικά ελέγχουν το 33% της συνολικής ελληνικής αεροπορικής αγοράς εσωτερικού και εξωτερικού σε επιβάτες και το 25% του τζίρου,..”

  10. Η Ελλάδα ΕΙΧΕ εθνικό αερομεταφορέα, η κακοδιαχείριση, οι αλόγιστες και βυσματικές προσλήψεις και η κακή πολιτική βούληση διέλυσαν την Ολυμπιακή.

    Τότε μας έλεγαν ότι με τον ανταγωνισμό θα απολαύσουμε καλύτερες τιμές και υπηρεσίες. Δυστυχώς όλα σύγκλιναν προς τα κάτω, και τώρα έχουμε πάλι ένα πανίσχυρο μονοπώλιο, που θα είναι ιδιωτικό, αλλά κρατικοδίαιτο [βλέπε παραμεθόριος στρατός κτλ].

    Αρκετά πλέον με τα ψέμματα δεν είμαστε τόσο βλάκες… Η “πτώση” της Ολυμπιακής απλά ωφέλησε τα μέγιστα την γνωστή εταιρεία, και όπως πολύ σωστά πολλοί φίλοι προανέφεραν, όλοι γνωρίζαμε τι θα γίνει…

    • Αν έχεις αποδείξεις για όσα λες τότε καλύτερα να πας σε αρμόδιους φορείς για να τις αξιοποιήσουν. Αν έχει πληροφορίες για το παρελθόν και το μέλλον τότε να αγοράσεις μετοχές ή να επενδύσεις και να απολαύσεις τα κέρδη ή να τα χαρίσεις σε όσους δεν έχουν. Σε παρακαλώ όμως όχι αυτό το κατεδαφιστικό στυλ χωρίς προτάσεις και λύσεις πάντα φταίνε όλοι οι άλλοι κλπ. Δεν γίνεται κουβέντα έτσι.

      • Αν καθόμουν να μαζεύω τις αποδείξεις φίλε μου, δεν θα έπρεπε να εργάζομαι και να έχω πρόσβαση στα αρχεία της εταιρείας. Πληροφορίες και μαντικές ικανότητες δεν έχω, αλλά η βρώμικη ιστορία της Ολυμπιακής έκανε μπαμ από χιλιόμετρα. Όσο για την ειρωνεία σου για τα κέρδη, προτιμώ να εργάζομαι τίμια στο εξωτερικό παρά να κοιτάω να κάνω την Ελληνική αρπαχτή του χρηματιστηρίου.

        Η λύση είναι απλή, την ξέρει όλη η υφήλιος. Ορκωτοί λογιστές και εισαγγελέας σε ΚΑΘΕ κρατική εταιρεία που προσλαμβάνει προσωπικό με τεράστιους μισθούς και συνεχείς απώλειες ή έλλειψη κερδοφορίας. Δεν κατηγορώ τους “άλλους” κατηγορώ ευθέως τις Ελλ. κυβερνήσεις που όχι μόνο συνέχιζαν να πληρώνουν χρυσό την ΟΑ, αλλά μάλιστα τους έδωσαν και ένα σωρό συντάξεις. Κατηγορώ ρητά τους διοικητές της ΟΑ που δέχονταν τρελούς μισθούς σε μια εταιρεία που βούλιαζε, και που συνέχιζαν να προσλαμβάνουν κόσμο.

        Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν πολλοί πατριώτες μας, ότι σε ΟΛΟ το δυτικό κόσμο ο κόσμος δουλεύει για 30 – 35 χρόνια, και ΔΕΝ παίρνει σύνταξη στα 50 κάτι. Η Ολυμπιακή ΚΑΚΙΣΤΑ διατηρήθηκε στην ζωή [επί σωρεία ετών], έπρεπε να είχαν πουληθεί τα περιουσιακά της στοιχεία και οι υπάλληλοι να απολυθούν. Τελικά ο μέγας ωφελημένος είναι οι υπάλληλοι της ΟΑ (που πληρώνονταν άδικα + επιδόματα) και η Aegean που από το “παράθυρο” απορρόφησε μια εταιρεία που δεν μπορούσε πριν κάμποσα χρόνια ούτε να κοιτάξει στα μάτια.

        Και οι λύσεις σε bullets για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
        1. Μη κερδοφορία ή καλός ισολογισμός σε κρατική επιχείρηση = μεγάλη επιφύλαξη στις προσλήψεις, κόψιμο κόστους και αν χρειαστεί παρέμβαση εισαγγελέα.
        2. Ποινικές διώξεις για κακοδιαχείρηση [δεν έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα] σε όλα τα επίπεδα εμπλοκής.
        3. Αλλαγή του τρόπου σκέψης του Έλληνα που θέλει να πάρει σύνταξη στα 50 με 10 πραγματικά χρόνια δουλειάς.
        4. Σοβαρός έλεγχος του χρηματιστηρίου για πάταξη κερδοσκοπίας μέσω χειραγώγησης μετοχών -ομολόγων [θυμίσου το 2000]

        Και μια λίστα που θα μπορούσε να πάει πολύ μακριά την λογική την καταλαβαίνεις. Τα <3 και τα λοιπά στο ποστ σου είναι, κατά τη γνώμη μου, εντελώς λάθος. Ο κόσμος θα έπρεπε να βρίζει και όχι να πανηγυρίζει για αυτή την εξέλιξη…

Top

Show Buttons
Hide Buttons