Έχετε κάνει ηλεκτρονικό check in στην Aegean Airlines? [updated]

by Stefanos Kofopoulos • On 25-02-2008 • AT 6:09 pm • 17 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Aegean Airlines echeck error number 300

Αγόρασα πρώτη φορά εισιτήρια online από την Aegean Airlines και πριν λίγο έφτασε το email που με ειδοποιεί για το ηλεκτρονικό check in. “Εάν μεταφέρετε μόνο χειραποσκευές κάντε τώρα click εδώ και κερδίστε χρόνο πηγαίνοντας κατευθείαν στην έξοδο επιβίβασης” έλεγε το email και σκέφτηκα να το δοκιμάσω. Η τσάντα με το laptop είναι ο ορισμός της χειραποσκευής αλλά φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά στους servers της Aegean. Αντί για ηλεκτρονικό check in βρέθηκα μπροστά σε μια σελίδα με Error Number : 300 που ευγενικά με παρακαλούσε να διαβάσω το κείμενο που ακολουθεί το οποίο ευγενικά πάλι με παρακαλούσε για την δική μου καλύτερη εξυπηρέτηση να προσέλθω στα ελεγκτήρια εισιτηρίων του αεροδρομίου για να ολοκληρώσω το check in.

Με απλά λόγια, εκτός από χαμένο χρόνο, είδα ένα μήνυμα λάθους που δεν ξέρω καν τι σημαίνει, αμφιβάλλω αν και που μπορώ να δώσω feedback για αυτό (δεν υπάρχει ανάλογο link στην σελίδα) και θα πρέπει να περιμένω στα ελεγκτήρια εισιτηρίων αύριο. Thumbs down Aegean.. thumbs down!

Update: Thumbs down Titanas, Thumbs down! Θυμόμουν σωστά ότι πάτησα το κουμπάκι αριστερά που όπως πολύ σωστά με ενημέρωσε ο apostolos ήταν η επιλογή όχι, δεν είμαι άνω των 16 ετών. Αυτό δημιούργησε το error message 300 που είδα. Μόλις έκανα echeck in για την επιστροφή και δούλεψε μια χαρά.

Αυτή είναι η χαρά του blogging και η μαγεία της σχεδόν σε πραγματικό χρόνο επικοινωνίας. Κάνουμε λάθη και μας διορθώνουν. Thumbs up to apostolos! Τα σχόλια περί bad interface design στο κομμάτι του report λαθός τα δέχομαι και καλό θα ήταν να διορθωθούν. Για αυτό άλλωστε άλλαξα και τον τίτλο!

Happy blogging guys.. you rock!

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καραρχάς για που το έβαλες πάλι Τitana?

    Δεν έχω κλείσει πρόσφατα εισητήρια απο το site της aegean, όταν το είχα κάνει δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα πάντως!

    Αναμονή λοιπόν και στο αεροδρόμιο…

  2. Άντε καλά να περάσετε…το πολύ πολύ πάρε τον καρβουνιάρη…

  3. Πάντως εγώ που έκλεισα για Κύπρο δούλευε μια χαρά να σου πω την αλήθεια.

  4. Μήπως απλά έτυχε?
    Γιατί δεν ξαναδοκιμάζεις να κάνεις eCheck-in? Yπάρχει σχετικό link στην αρχική σελίδα της Aegean.

  5. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές και δούλεψε πάντα σωστά. Καθώς αυτά συμβαίνουν, απλά στάθηκες άτυχος!

  6. Κι εγώ τις περισσότερες φορές δεν είχα προβλημα με το Site της Aegean. Και όταν είχα τους έστειλα mail και μου απάντησαν πολύ γρηγορα οτι θα αναβάθμιζαν τη σελίδα τους. Και πράγματι έτσι έγινε και έκαναν πράξη και κάποιες προτάσεις που είχα κάνει. Ισως έπεσες στην κακιά στιγμή…

  7. Θα δοκιμάσω και στην επιστροφή για να δω τι θα συμβεί. Όλα αυτά με Firefox αν αυτό παίζει ρόλο.

  8. se periptosi pou exete provlima me tin Aegean mpite sto site tis lufthansa exei eidiko tmima tis thigatrikis tis

  9. egw gia pthseis aegean sto eswteriko den thn exw xrhsimopoihsei alla otan ekleisa etickets gia na er8w ellada, merikes fores eixe problhma to susthma alla llunotan grhgora meta apo ligo, epipelon sta mail pou tous estelna apantousan polu grhgora kati pou sunh8ws den sumbainei me ellhnikes etairies.
    ta benefits me lunfthansa mesw tou moratorium golden star, nomizw oti mporei kapoios na ta ekmetalutei sto e3wteriko kai oxi gia tis pthseis entos elladas.

  10. Καλώς να μας έρθεις. Μη κάνεις κανένα αστείο και πάρεις το 78, εκτός και εαν έχεις όρεξη να περιμένεις.
    Παρε ταξί + καλά να περάσεις.

    (ακού express, να το ακούσει και κανείς να νομίσει οτι είμαστε και προηγμένη χώρα)

  11. Στέφανε, το e-check in παίζει σωστά και δουλεύει κανονικά εκτός και αν υπάρχουν network errors κλπ.

    Στην δική σου περίπτωση, το error 300 που σου επέστρεψε, αυτό που δεν έκανες είναι να απαντήσεις θετικά στη ερώτηση για το αν είσαι 16 ετών και πάνω. Αφού λοιπόν απάντησες αρνητικά το σύστημα σωστά σε ενημέρωσε πως πρέπει να κάνεις check in στο αεροδρόμιο.

    Λίγη παραπάνω προσοχή αν έδειχνες δεν θα είχες κανένα πρόβλημα.

    Δεν νομίζεις όμως ότι πολύ εύκολα βγάζεις συμπεράσματα τα οποία ανακοινώνεις στην σελίδα σου και τα οποία μπορεί να δημιουργούν κακές εντυπώσεις σε παλιούς και νέους πελάτες της εταιρείας;

    Όσον αφορά στο αν σε καθοδηγεί σωστά η σελίδα για το ποιο ήταν το πρόβλημα και πως μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία, συμφωνώ θα μπορούσε να βελτιωθεί σε αρκετά σημεία του. Τονίζω όμως και πάλι ότι από δική σου, λάθος, επιλογή οδηγήθηκες εκεί. Ίσως ο σχεδιασμός να μην είναι 100% idiot proof και μάλλον θα έπρεπε. Δεν υπονοώ ότι είσαι idiot, καταλαβαίνεις όμως τι λέω, σωστά;

    ΥΓ. προς αποφυγή παρεξηγήσεων να πω πως δεν εργάζομαι στην aegean, αλλά έχω εργασθεί για την ανάπτυξη της εφαρμογής αυτής.

  12. @apostolos: Απάντησα στην ερώτηση για την ηλικία μου και αν θυμάμαι καλά απάντησα ότι είμαι πάνω από 16 (αριστερό κουμπάκι?)

    Δεν νομίζω ότι εύκολα βγάζω συμπεράσματα γιατί αν έδειχνες λίγο περισσότερο προσοχή στο τέλος του post μου θα καταλάβαινες ότι ήθελα να βοηθήσω, να τους ειδοποιήσω ή όχι. Εξάλλου βρέθηκες εσύ που λες ότι είμαι φάουλ και παίρνω κόκκινη. Τί καλύτερο από αυτό?!

    Καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς αν και δεν έχει να κάνει με idiot proof design αλλά το πόσο εύχρηστο είναι. Καταλαβαίνεις ότι το error 300 δεν μου εξηγεί τι είναι αυτό που δεν έκανα ή έκανα λάθος.

  13. Αριστερό κουμπάκι είναι το NO δηλαδή δεν είμαι άνω των 16… μάλλον ήταν wishful thinking on your part 8)… περνάνε τα χρόνια ε;

    Επιμένω ότι έβγαλες εύκολα συμπέρασμα γιατί ο τίτλος του post είναι: “… Δεν δουλεύει!”, λάθος συμπέρασμα δηλαδή. Δεν είναι επιπόλαια βιαστική μία τέτοια εκτίμηση;

    Θα μπορούσες να πεις κάτι άλλο, όπως Bad User Interface Design ας πούμε ή κάτι άλλο πιο σχετικό με το γεγονός πως δεν ενημερώθηκες με πιο σωστό μήνυμα ή δεν ξέρω τι άλλο…
    Όχι όμως “…Δεν δουλεύει!”… bad call on your side mate!

    Όσον αφορά στο error 300, συμφωνώ δεν είναι user friendly, θυμίζει λίγο από Mac error ε;

    Παρ’όλα αυτά αυτά τα errors όταν είναι πράγματι errors, αποστέλλονται αυτόματα στο client service και αντιμετωπίζονται άμεσα. Και το εννοώ το άμεσα. Στην δική σου περίπτωση όμως δεν υπήρχε error.

    Το λάθος είναι πως εμφανίζεται σαν error ένα μήνυμα που έχει να κάνει με κάποια επιλογή σου, συμφωνώ, point taken.

    Άρα ας συμφωνήσουμε στο bad (ή not so good…)interface design και ας διαγράψουμε το “Δεν δουλεύει…”, δεν συμφωνείς;

    Τέλος το ότι έτυχε να διαβάζω το blog σου και να έχω την απαραίτητη γνώση για να σε ενημερώσω που και πως έκανες το λάθος, είναι ευτύχημα. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι αναγνώστες σου (που ευτυχώς αρκετοί κατάθεσαν την δική τους θετική εμπειρία από το σύστημα) θα μπορούσαν να αποκτήσουν αρνητική εικόνα για την συνολική λειτουργία της εφαρμογής και τελικά της ίδιας της εταιρείας, δεν νομίζεις;

  14. @apostolos: Νομίζω ότι το update στο post τα λέει όλα. Σε ευχαριστώ που είσαι αναγνώστης μου!

  15. Ok, νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό. Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου και …keep up the good work!… που λέμε στο χωρίο μου 8)

  16. Σωστος ο Αποστολος.

Top

Show Buttons
Hide Buttons