AdSense expandable ads

by Stefanos Kofopoulos • On 05-03-2009 • AT 12:43 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

AdSense introduces expandable ads

Ήταν αναμενόμενο ότι θα συμβεί αργά ή γρήγορα. Οι διαφημιστές ζητάνε περισσότερο χώρο, οι webmasters θέλουν να διατηρήσουν μια ισορροπία και το Google να κερδίσει περισσότερα χρήματα με ακόμα μια επιλογή για διαφήμιση. Διαθέσιμα μόνο στην Αμερική προς το παρόν, τα expandable ads μεγαλώνουν μέχρι και δύο φορές το μέγεθος τους μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο banner. Ακολουθεί το υλικό που έχει επιλέξει ο διαφημιζόμενος και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Είναι σημαντικά τα guidelines που έχει θέσει το Google όπως το click πάνω στην διαφήμιση ώστε να ενεργοποιηθεί και όχι το mouse over.

  • Ads will expand only after a user clicks and interacts with the ad. Mouseovers or rollovers won’t trigger the ad, in order to prevent accidental expansions.
  • An expandable ad won’t expand more than double its width or height.
  • Once expanded, the ad will appear as a layer over the page content so that your content will not be modified or shifted in any way.
  • The user may close the expanded panel at any time.
  • All expandable ads must comply with our standard AdWords image ad policies.

Η χρέωση και άρα τα κέρδη γίνεται με cost-per-click (CPC) ή cost-per-impression (CPM).

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αχ πόσο μου την σπάνε διαφημίσεις τέτοιου τύπου έχουν μερικά ελληνικά site (in.gr) και απλά δεν αντέχονται. Βάζεις τον κέρσορα καταλάθος πάνω και ξεκίναει να παίζει μουσική ή να εμφανίζεται παράθυρο στη μέση της σελίδας αναγκάζοντας σε να δεις την διαφημισή. Καμιά φορά αυτό γίνεται ακόμα και με το πέρασμα του κέρσορα από πάνω.

    Δεν λέω να υπάρχουν διαφημίσεις κάποιοι καλά κάνουν και έχουν το blogging για επάγγελμα αλλά με λίγο μέτρο 3με 4 ads στα πλάγια και αυτό. Βλέπεις μεγάλα blog και site με περισσότερο ad απο content. ;-)

    • Μάλλον δεν διάβασες προσεχτικά οτι το Google θα ενεργοποιεί την διαφήμιση με clik και όχι απλά ένα mouse over. Είναι κανόνας για τα παίξουν τέτοιες διαφημίσεις αλλιώς δεν τις κάνουν δεκτές.

      Η αναλογία περιεχομένου / διαφημίσεων είναι ένα τεράστιο θέμα και ξεκινάει από τα περιοδικά και την τηλεόραση μέχρι το internet. Πρόσφατα έγινε θέμα για το πόσο λεπτό (αριθμός σελίδων) και πόσες πολλές διαφημίσεις είχε περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας.. νομίζω το Wired (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος). Ήταν το πιο λεπτό τεύχος ever

  2. Ναι το wired λες μάλλον. Την κατάλαβα την στρατηγική του google. Η αγανάκτηση που έβγαλα ήταν για το γενίκο φαινόμενο. Μάλλον εκτός θέματος, sorry… :-)

Top

Show Buttons
Hide Buttons