695 Tributo Ferrari, ένα διαφορετικό Fiat 500

by dkalo • On 12-09-2009 • AT 4:54 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Fiat 500 695 Tributo Ferrari

Οι ειδικές εκδόσεις του Fiat 500, και δη του Abarth, δεν σταματάνε να έρχονται. Στην έκδοση 695 Tributo Ferrari έχει βάλει το χέρι της και η Ferrari. Και δεν μιλάμε μόνο για στυλιστικές αλλαγές αλλά και για την μηχανική βελτιώση του αυτοκινήτου.

Το μόνο κοινό με το Fiat 500 Abarth Esseesse είναι ο κινητήρας. Δηλαδή 1400 κυβικά με υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Η απόδοση φυσικά έχει ανέβει στα 180 άλογα ενώ πολλά μέρη του κινητήρα έχουν ανασχεδιαστεί με τις μεγαλύτερες διαφορές να παρατηρούνται στο σύστημα ψύξης. Το εξατάχυτο κιβώτιο είναι σειριακό, με ένα συμπλέκτη δυστυχώς, και τα paddles πίσω από το τιμόνι κάνουν τις αλλαγές ταχυτήτων ακόμα πιο γρήγορες επιτρέποντας στον οδηγό να μην παίρνει στιγμή τα χέρια του από το τιμόνι.

Οι βελτιώσεις όμως δεν σταματάνε εδώ. Τα φρένα είναι -τι άλλο;- Brembo και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν γίνει από την ίδια την Ferrari. Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω με την μειώση του βάρους της βόμβας από το Torino, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που μόνο απαρατήρητο δεν θα περνάει. Οι “αδαείς” θα αναγνωρίσουν το 695 Tributo Ferrari από το κόκκινο χρώμα του που έρχεται κατευθείαν από την εταιρία του Maranello και τις ανθρακί ζάντες.

Η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει στο σαλόνι της Φρανκφούρτης την ερχόμενη εβδομάδα. Ανεπίσημες πληροφορίες μιλάνε για τιμή πάνω από 40.000€ ενώ η παραγωγή δεν θα είναι περιορισμένη. Πολλά τα λεφτά για ένα Fiat 500.. ή λίγα για μία καμουφλαρισμένη Ferrari;

Fiat 500 695 Tributo Ferrari

Fiat 500 695 Tributo Ferrari

Fiat 500 695 Tributo Ferrari

Fiat 500 695 Tributo Ferrari

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν νομίζω ότι θα αισθανόμουν ασφαλής με τέτοια υποδύναμη σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, καθάρα για λόγους που έχουν να κάνουν με την Φυσική

  2. It’s not about feeling safe, it’s about adrenaline pumping. Και αν όντως έχει βάλει το χεράκι της η Ferrari, it’s going to be safe.

    Το μόνο που θα με χάλαγε είναι η τιμή. Με 40Κ οι επιλογές είναι τόσες πολλές που ακόμα και το όνομα Ferrari δε με πείθει να τα δώσω.

    • Μα δεν αγοράζεις μόνο Ferrari αλλά και την ιστορία Fiat στο όνομα 500 κλπ.

      Καταλαβαίνω τι εννοείς για την ασφάλεια αλλά και πάλι δεν με κάνει να νιώθω άνετα όταν θα μπορούσα να οδηγώ ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο εμβαδό και μεγαλύτερη τριβή. Εκεί πήγαινε το σχόλιο περί Φυσικής

  3. Για κανένα λόγο δεν θα έδινα τόσα λευτά για ένα 500ράκι… Με τόσα χρήματα παίρνεις Audi S3 για παράδειγμα… 40k για αυτοκίνητο πόλης που δεν μπορεί να ανέβει ούτε το πεζοδρόμιο είναι πολλά!

  4. εγώ πιστεύω ότι αυτό το αμάξι δεν είναι για την ελλάδα και κύριος για τους ελληνικούς δρόμους

  5. 40Κ είναι πολλά, ναι. Αλλά δεν απευθύνεται σε αυτόν που σκέφτεται “695 Tributo Ferrari ή Audi S3”. Απευθύνεται σε αυτόν που έχει 1-2 Ferrari, μερικές Porsche κτλ.

    Κατά τα άλλα, δεν θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο, ειδικά όταν έχει βάλει το χεράκι της η Ferrari. Σίγουρα δεν είναι το πιο φιλικό αμάξι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν οδηγείται. Προσωπικά, πιστεύω ότι θα είναι ένα πολύ ωραίο -και δύσκολο- παιχνίδι, όπως ήταν το προηγούμενο mini cooper works.

Top

Show Buttons
Hide Buttons